cropped-logo_rosa_transparent-1.png

Test av ny XPENG-modell

 

Respons Analyse gjennomfører i disse dager en biltest blant Tesla Y- og Audi E-tron-eiere  i forbindelse med videreutvikling av XPENG G9 – både en kvantitativ markedsundersøkelse og fokusgrupper i Oslo sentrum.  Målgruppen er både de som kunne og de som ikke kunne ha vurdert XPENG. Det er gode incentiver for deltakelse.

Respons Analyse har fått tilgang til din kontaktinformasjon gjennom bilregisteret. Ettersom markedsundersøkelser ansees som en samfunnsnyttig tjeneste, er de unntatt fra markedsføringsloven, og vi trenger følgelig ikke forhåndssamtykke for å ta kontakt. Men deltakelse er selvsagt frivillig, om du ikke ønsker å delta kan du overse invitasjonen. Etter endt datainnsamling vil din kontaktinformasjon slettes.

XPENG G9 er en stor elektrisk SUV i premium-segmentet.

Nedenfor er et utdrag av utstyret:

  • WLTP rekkevidde over 500km
  • 0-100 km/t på 3.9 s (AWD)
  • Ladeeffekt opp til 300 kW (DC) og 11 kW (AC)
  • AWD (firehjulsdrift), RWD (bakhjulsdrift) tilgjengelig
  • Dimensioner: Lengde 4891 / Bredde 1937 / Høyde 1670 mm
  • Digitalt dashboard (10.25″) + Twin Screen/Tvilligskjerm (hver 14.96″)
  • «Hey XPENG» stemmeassistent
  • XPENG Avansert surround sound system (8 høyttalere)
  • 8-veis justering på førersetet

XPILOT-kjøring:

  • Adaptiv cruisekontroll (ACC)
  • Kjørefelt-sentreringskontroll (LCC)
  • Adaptiv styrekontroll (ATC)
  • Aktivt kjørefeltskifte (ALC)
  • Automatisk hastighetsbegrenser (ASL)

XPILOT parkering:

  • Automatisk parkeringsassistent (EAP2.0)
  • Automatisk parkeringsassistent for utkjøring (EAP)
  • Parkeringsassistent med 360° kamera (EAP)
  • Fjernstyrt parkering via mobiltelefon

XPILOT Sikkerhet (utdrag):

  • Frontkollisjons varsling (e.g. FCW, AEB)
  • Sidekollisjonsvarsling (f.eks. BSD, LKA)
  • Varsling om påkjørsel bakfra (f.eks. RCW, RCTA)
Deling:

Vil du vite
mer om dette?
Kontakt meg!