Vi er alltid på utkikk etter Mystery Shoppere i hele Norge som på oppdragsbasis skal måle kvalitet og servicenivå hos forhandlere, spisesteder og i butikker. Du vil opptre som en helt vanlig kunde og utføre oppgaver som å kjøpe et produkt, stille spesifikke spørsmål, observere og kartlegge bedriftens styrker og forbedringsmuligheter, og deretter gi detaljerte tilbakemeldinger om dine erfaringer fra besøket i form av en elektronisk rapport. Jobben er på oppdragsbasis, og er svært fleksibel, og skulle være enkel å kombinere med annen fast jobb, studier eller fritidsaktiviteter.
- Stillingstittel: Mystery shopper
- Arbeidsgiver: Respons Fakta AS Bergen
- Kontaktperson: Tine Lerøy
- Sted: Hele Norge
- Bransje: Markedsanalyse
- Frist: Snarest
- Varighet: Ubegrenset
Hva ønsker vi fra deg?
- Du må være 18 år eller eldre
- Du må være fleksibel og av og til regne med å måtte kjøre et stykke vei
- Du må beherske norsk flytende, både skriftlig og muntlig
- Du må være glad i å kommunisere med mennesker
- Du må være høflig, veltalende og tydelig i din kommunikasjon
- Du må arbeide nøyaktig og selvstendig og være flink til å observere omgivelsene
- Det er en fordel, men ikke et krav, at du tidligere har jobbet som butikkmedarbeider elle ri serviceyrket
Hva får du ?
- Du får en oppdragsbasert, fleksibel jobb med mulighet for å tilpasse tidspunkt etter behov, som er lett å kombinere med annen fast jobb, studier eller fritidsaktiviteter
- Du får god opplæring og veiledning i mystery shopping
- Du kan få muligheten til å utføre andre arbeidsoppgaver innen markedsanalyse, som for eksempel personlig intervju
Send din CV og ditt søknadsbrev til tine@responsanalyse.no. Merk e-posten med «Søknad mystery shopper Respons Analyse Bergen». Vi ser frem til å motta din søknad!
Respons Analyse er et fullservice analysebyrå lokalisert i Oslo og Bergen, som i fjor fusjonerte med det kvalitative byrået Moods Qualitative Research. Selskapet er lokalisert i både Bergen og Oslo og omfatter 16 ansatte (10 i Oslo og 6 i Bergen) med bred faglig bakgrunn, noe som sikrer kvalitet i gjennomføring av både kvantitative og kvalitative undersøkelser.
Vi er en del av Media Bergen – et av Skandinavias største kommunikasjonshus, bestående av selskaper innen reklame, PR, analyse og digital kommunikasjon. Media Bergen deler all erfaring og kompetanse som er i nettverket.
Respons Analyse har også inngått et tett samarbeid med svenske Novus, danske Analyse Danmark og finske Otantatutkimus Oy under navnet Nordic Research Alliance. Med tilgang på over 100.000 panelmedlemmer i de fem landene tilsammen, gir dette samarbeidet våre kunder muligheten til rask gjennomføring av konestandseffektive undersøkelser av høy kvalitet i hele Skandinavia. Sammen vil vi
satse på videreutvikling av felles produkter og tjenester samt utvikling av felles teknologisk plattform, til fordel og glede for både partnere og kunder.