Verdien av å investere i innsikt

Fremtind ønsket å få en dypere forståelse av hvilke behov og ønsker folk flest har til forsikringer. Hva gjør at forsikringer oppleves så kjedelig til tross for at «alle» oppleves det som viktig? Og finnes det noen link mellom bærekraft og forsikringer? Vi satte oss ned å snakket med folk. 

Hør hva Ellen Elisabeth Lien, leder for Kunde- og betjeningskonsept hos Fremting Forsikring, synes om innsiktene de fikk i videoen under! 

Det vi i Fremtind har lært med å samarbeide med Respons Analyse er at vi mange ganger kan lage løsninger basert på våre egne antagelser som ikke alltid er det samme som kundene ønsker seg. Stor applaus fra våre kollegaer er ikke alltid det samme hos kundene.
Ellen Elisabeth Lien
Leder Kunde- og betjeningskonsept hos Fremtind Forsikring
Deling:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin




Vil du vite
mer om dette?
Kontakt meg!