Mystery Shopping

Mystery shopping er et praktisk verktøy en organisasjon kan bruke for å måle tjenestene sine, kvalitet, personell eller drift. Resultatene brukes som regel til å forbedre kvaliteten av tjenester. Dette utføres som regel ved at en Mystery shopper utfører bestemte oppgaver som å kjøpe et produkt, stille spørsmål, registrere klager eller oppfører seg på en bestemt måte, og deretter gi detaljerte rapporter eller tilbakemeldinger om sine erfaringer. Denne type oppdrag lar seg også overføre til oppdrag via telefon, web eller mer omfattende prosjekter som flyreiser eller togturer.

Mystery calling

Hender det du lurer på hvorvidt dine servicemedarbeidere eller andre formidler bedriftens verdier når de svarer på telefonen, i hvilken grad de evner å løse kundenes utfordringer eller hvor lang tid det tar før de får svar og/eller hjelp? Da kan mystery calling gi deg klare svar!   Måler servicenivået på telefon – hva er

Les mer

Mystery shopping

Ønsker du å finne ut av hvordan din bedrift fremstår i møte med kunden? Mystery Shopping gir ledere et godt arbeidsverktøy for å motivere ansatte, forbedre kundeopplevelsene og på sikt øke omsetningen. Hva er mystery shopping? Mystery shopping går ut på at mystery shoppers opptrer som helt vanlig kunder i butikk (alternativt på telefon/web). Formålet

Les mer

Mystery chatting

Mystery chatting er er versjon av mystery shopping hvor shopperen, istedenfor å ha fysisk kontakt med de ansatte, utfører oppgavene sine via web for eksempel via en chattefunksjon hos kundeservice.

Les mer

Mystery e-mailing

Mystery e-mailing er er versjon av mystery shopping hvor shopperen, istedenfor å ha fysisk kontakt med de ansatte, utfører oppgavene sine via e-post for å se hvorvidt kundene får svar på sine forespørsler på en tilfredsstillende måte.

Les mer