Mystery calling

Hender det du lurer på hvorvidt dine servicemedarbeidere eller andre formidler bedriftens verdier når de svarer på telefonen, i hvilken grad de evner å løse kundenes utfordringer eller hvor lang tid det tar før de får svar og/eller hjelp? Da kan mystery calling gi deg klare svar!

 

Måler servicenivået på telefon – hva er bra og mindre bra?

Gjennom Mystery Calling får du en pekepinn på hvordan servicenivået er over telefon. Tar det lang tid før telefonen blir besvart? Får kunden en hyggelig velkomsthilsen? Tar dine ansatte seg tid til å hjelpe vedkommende best mulig? Avsluttes samtalen på en hyggelig måte? Ved å benytte Mystery Calling som metode kan du avdekke hva dere er gode på eller om det er noe som mangler.

Målingen skreddersys til ditt behov

Ettersom behovene varierer fra bransje til bransje og fra bedrift til bedrift, skreddersyr vi alle våre undersøkelser og hjelper deg med å finne frem til de rette spørsmålene for akkurat deg slik at dere kan bli bedre, skape flere fornøyde kunder og på sikt øke lønnsomheten.

Deling:

Vil du vite
mer om dette?
Kontakt meg!