Søk

Omnibus – på telefon

En omnibus er en rask og kostnadseffektiv måte å belyse problemstillingen din på. Omnibus er en «spleiseundersøkelse» som består av utvalgte spørsmål med ulike temaer fra flere kunder. Ettersom flere oppdragsgivere deler på en del av kostnadene, kan vi tilby

Les mer

Respons Analyse søker ny leder for kvantitativ avdeling i Oslo

Respons Analyse søker ny leder for kvantitativ avdeling på Oslo-kontoret. Vi søker etter en som brenner for markedsanalysefaget og gode medarbeider- og kunderelasjoner. Stillingen er todelt, med lederansvaret for den kvantitative avdelingen på den ene siden og med rådgiveransvar på

Les mer

Partibarometer for januar 2019

Årets første partibarometer viser størst fremgang for Arbeiderpartiet, og størst tilbakegang for Fremskrittspartiet og SV. Fremgangen for Ap kom etter et utslag i desember, der partiet gikk tilbake over 2 prosentpoeng. Likeledes er tilbakegangen for SV en «normalisering» etter et

Les mer

Ledig stilling som mystery shopper

Vi leter etter Mystery Shoppere i Bergen som skal måle kvalitet og servicenivå hos forhandlere, spisesteder og i butikker. Du vil opptre som en helt vanlig kunde og utføre oppgaver som å kjøpe et produkt, stille spesifikke spørsmål og oppføre

Les mer

Ledig stilling som telefonintervjuer

Vi leter etter nye medarbeidere til vår intervjuavdeling i Bergen. Du vil gjennomføre undersøkelser på telefon fra våre lokaler. Stillingstittel: Telefonintervjuer Arbeidsgiver: Respons Analyse Bergen Sted: Kong Christian Frederiksplass 3, 5006 Bergen Bransje: Markedsanalyse Frist: Snarest Varighet: Ubegrenset (merk at vi ikke

Les mer

Kampanjetester

En vellykket kampanje kan stå og falle på om du velger riktige virkemidler for å nå akkurat ditt publikum. Ofte vil man på slutten av en prosess stå igjen med flere forslag og samtidig mangle et godt beslutningsgrunnlag for hvilket

Les mer

Har Gillette skutt gullfuglen eller satt skjegget i postkassa?

Med jevne mellomrom dukker det opp eksempler i mediene som minner oss på viktigheten av å gjennomføre kampanjetesting av et budskap før man ruller ut en markedsføringskampanje. Sist ut er barberhøvelprodusenten Gillette som har preget mediebildet den siste uken etter

Les mer

Partibarometer for desember 2018

Partibarometeret viser et sterkt oppsving for SV. Bakgrunnen for dette er høy lojalitet fra egne velgere i 2017, og stor nettogevinst av velgere fra Arbeiderpartiet. Det er sannsynlig at partiets høye fane i abort-spørsmålet og i økonomisk politikk i forbindelse

Les mer

Partibarometer for november 2018

Partibarometeret for november er i sin helhet tatt opp i dagene etter KrFs ekstraordinære landsmøte den 2. november. KrF får en mindre tilbakegang, men endringen er klart innenfor feilmarginen. Partiet holder seg over sperregrensen, og oppnår en oppslutning nøyaktig likt

Les mer

Hvis du vil vite
mer om dette,
kontakt oss!