Relasjonsutvikling
- Tjenester
- Relasjonsutvikling
Det å utvikle gode relasjoner til kundemassen sin er det som skaper vekst. Derfor er det viktig at man forstår hvor viktig denne relasjonen er. Vi tilbyr en rekke ulike typer av undersøkelser som kan fange inn hvordan kundemassen opplever din virksomhet. Hva er fremmere og hemmere i relasjonen? Hvordan kan vi styrke de gode sidene slik at det kan bli en langvarig relasjon?
Kundeundersøkelser (KTU)
De fleste foretak er konkurranseutsatte, og for å vinne og beholde kunder er det derfor avgjørende å forstå kundenes behov og hvordan du som leverandør imøtekommer disse. Kundeundersøkelsen gir deg
Leserundersøkelser
Vi hjelper deg med å finne ut hvem dine lesere er, hva de liker og lese om og hvilke annonser som virker. Om du ønsker å segmentere lesergruppe(ne) dine, finne
Medarbeiderundersøkelser
Medarbeiderundersøkelser kan gi grunnlag for forbedret lønnsomhet gjennom blant annet høyere produktivitet, lavere turnover, lavere sykefravær, høyere engasjement og høyere arbeidsinnsats – dersom de brukes riktig. En medarbeiderundersøkelse utføres blant
Medlemsundersøkelser
Vi hjelper deg med å få et bedre innblikk i hvem medlemmene dine er og hva de mener, liker eller savner i organisasjonen de er medlem av. Medlemsundersøkelser gir ofte