Relasjonsutvikling

Det å utvikle gode relasjoner til kundemassen sin er det som skaper vekst. Derfor er det viktig at man forstår hvor viktig denne relasjonen er. Vi tilbyr en rekke ulike typer av undersøkelser som kan fange inn hvordan kundemassen opplever din virksomhet. Hva er fremmere og hemmere i relasjonen?  Hvordan kan vi styrke de gode sidene slik at det kan bli en langvarig relasjon? 

Kulturundersøkelser

En sterk og positiv arbeidskultur spiller en nøkkelrolle for å kunne skape en virksomhet som lykkes over tid. Våre kulturundersøkelser er utviklet spesifikt for norske forhold, og selv om modellen

Les mer »

Kundeundersøkelser (KTU)

De fleste foretak er konkurranseutsatte, og for å vinne og beholde kunder er det derfor avgjørende å forstå kundenes behov og hvordan du som leverandør imøtekommer disse. Kundeundersøkelsen gir deg

Les mer »

Leserundersøkelser

Vi hjelper deg med å finne ut hvem dine lesere er, hva de liker og lese om og hvilke annonser som virker. Om du ønsker å segmentere lesergruppe(ne) dine, finne

Les mer »

Medarbeiderundersøkelser

Medarbeiderundersøkelser kan gi grunnlag for forbedret lønnsomhet gjennom blant annet høyere produktivitet, lavere turnover, lavere sykefravær, høyere engasjement og høyere arbeidsinnsats – dersom de brukes riktig. En medarbeiderundersøkelse utføres blant

Les mer »

Medlemsundersøkelser

Vi hjelper deg med å få et bedre innblikk i hvem medlemmene dine er og hva de mener, liker eller savner i organisasjonen de er medlem av. Medlemsundersøkelser gir ofte

Les mer »