Relasjonsutvikling

Det å utvikle gode relasjoner til kundemassen sin er det som skaper vekst. Derfor er det viktig at man forstår hvor viktig denne relasjonen er. Vi tilbyr en rekke ulike typer av undersøkelser som kan fange inn hvordan kundemassen opplever din virksomhet. Hva er fremmere og hemmere i relasjonen?  Hvordan kan vi styrke de gode sidene slik at det kan bli en langvarig relasjon? 

Personer som smiler og klemmer hverandre

Kulturundersøkelser

En sterk og positiv arbeidskultur er avgjørende for å lykkes over tid. Våre kulturundersøkelser og kulturanalyser gir deg nødvendig innsikt i organisasjonens arbeidskultur, bedriftskultur og virksomhetskultur. Modellen vi bruker er

Les mer »
Kunde og resepsjonist snakker sammen i resepsjonen

Kundeundersøkelser (KTU)

De fleste foretak er konkurranseutsatte, og for å vinne og beholde kunder er det derfor avgjørende å forstå kundenes behov og hvordan du som leverandør imøtekommer disse. Kundeundersøkelsen gir deg

Les mer »
Ung gutt med bok ler

Leserundersøkelser

Vi hjelper deg med å finne ut hvem dine lesere er, hva de liker og lese om og hvilke annonser som virker. Om du ønsker å segmentere lesergruppe(ne) dine, finne

Les mer »
Mann og dame smiler sammen

Medarbeiderundersøkelser

Medarbeiderundersøkelser kan gi grunnlag for forbedret lønnsomhet gjennom blant annet høyere produktivitet, lavere turnover, lavere sykefravær, høyere engasjement og høyere arbeidsinnsats – dersom de brukes riktig. En medarbeiderundersøkelse utføres blant

Les mer »
Ung dame trener i gym

Medlemsundersøkelser

Vi hjelper deg med å få et bedre innblikk i hvem medlemmene dine er og hva de mener, liker eller savner i organisasjonen de er medlem av. Medlemsundersøkelser gir ofte

Les mer »