Respons Analyse lanserer Seniorbus – omnibus blant eldre

Deling:

Dagens eldre er ikke som tidligere generasjoner av eldre. De har høyere kjøpekraft, de reiser mer og har andre forbruksvaner og holdninger enn tidligere generasjoner.

Dette gjør denne gruppen til en svært interessant målgruppe for markedsundersøkelser.

 

Nå kan denne kjøpesterke målgruppen nås på en rimelig og enkel måte gjennom Respons Analyses månedlige Seniorbus – en «spleiseundersøkelse» kun mot eldre, med spørsmål om ulike temaer fra forskjellige oppdragsgivere.

Seniorbussen gir svar fra 1.000 personer i alderen 65+ fra Responspanelet (alternativt 500 personer fra Oslo og Viken).

Resultatene brytes som standard ned på kjønn, alder, region, personinntekt, husstandsinntekt, yrkesaktivitet og fysisk form.

 

Lanseringstilbud på seniorbussen!

For kun kr 2.600 pr spørsmål for tabell-rapportering og kr 3.100 per spørsmål for PPT-rapportering (inkl. tabeller) kan du i uke 25 få svar fra 1.000 seniorer i alderen 65+!

Og om du er nysgjerrig på mye, blir det enda rimeligere per spørsmål for flere enn 6 spørsmål. 

Melding til Camilla Løkting