Merkevarer
- Tjenester
- Merkevarer
En solid merkevare eller et godt omdømme er noen av de mest verdifulle ressursene en organisasjon kan besitte. Respons Analyse har lang erfaring med både omdømmemålinger merkevaremålinger og har opparbeidet oss solid kompetanse innen begge fagfelt. Vi leverer standardløsninger og skreddersøm, kvantitativt og kvalitativt og etterstreber alltid at våre funn skal resultere i tiltak som virker.
Assosiasjonsmålinger
Hvilke assosiasjoner en kunde har til deg, din organisasjon eller din merkevare kan være svært viktig for deg eller din bedrift. Gjennom å teste dette og avdekke og se hvilke
Kjennskapsmålinger
En kjennskapsmåling gir et greit øyeblikksbilde av hvor godt befolkingen generelt eller din målgruppe kjenner til din organisasjon eller merkevare. Dette kan gjøres med å stille spørsmålet om kjennskap helt
Merkevaremålinger
Det er i møtet med mennesker et merke får sin mening. Skal du få innsikt i din egen merkevare er det først og fremst mennesker du må forstå. Mennesker har
Omdømmemålinger
Et godt omdømme er en av de viktigeste ressursene en organisasjon besitter. Med et godt omdømme er sannsynligheten større for at tjenestene eller produktene dine blir mer ettertraktet, at kundene
Posisjoneringsundersøkelser
Gjennom en posisjoneringsundersøkelse undersøker vi hvordan din virksomhet eller merkevare blir oppfattet av dine kunder eller potensielle kunder sammenliknet med dine konkurrenter. Respons Analyse har lang erfaring i ulike posisjoneringsundersøkelser