Merkevarer

En solid merkevare eller et godt omdømme er noen av de mest verdifulle ressursene en organisasjon kan besitte. Respons Analyse har lang erfaring med både omdømmemålinger merkevaremålinger og har opparbeidet oss solid kompetanse innen begge fagfelt. Vi leverer standardløsninger og skreddersøm, kvantitativt og kvalitativt og etterstreber alltid at våre funn skal resultere i tiltak som virker.

Assosiasjonsmålinger

Hvilke assosiasjoner en kunde har til deg, din organisasjon eller din merkevare kan være svært viktig for deg eller din bedrift. Gjennom å teste dette

Les mer

Kjennskapsmålinger

En kjennskapsmåling gir et greit øyeblikksbilde av hvor godt befolkingen generelt eller din målgruppe kjenner til din organisasjon eller merkevare. Dette kan gjøres med å

Les mer

Merkevaremålinger

Det er i møtet med mennesker et merke får sin mening. Skal du få innsikt i din egen merkevare er det først og fremst mennesker

Les mer

Omdømmemålinger

Et godt omdømme er en av de viktigeste ressursene en organisasjon besitter. Med et godt omdømme er sannsynligheten større for at tjenestene eller produktene dine

Les mer

Posisjoneringsundersøkelser

Gjennom en posisjoneringsundersøkelse undersøker vi hvilke posisjon du eller din merkevare har mot dine konkurrenter. Gjennom å måle kjennskap, kunnskap og sammenligne din merkevare eller

Les mer