cropped-logo_rosa_transparent-1.png

Merkevarer

En solid merkevare eller et godt omdømme er noen av de mest verdifulle ressursene en organisasjon kan besitte. Respons Analyse har lang erfaring med både omdømmemålinger merkevaremålinger og har opparbeidet oss solid kompetanse innen begge fagfelt. Vi leverer standardløsninger og skreddersøm, kvantitativt og kvalitativt og etterstreber alltid at våre funn skal resultere i tiltak som virker.

Assosiasjonsmålinger

Hvilke assosiasjoner en kunde har til deg, din organisasjon eller din merkevare kan være svært viktig for deg eller din bedrift. Gjennom å teste dette og avdekke og se hvilke

Les mer »

Kjennskapsmålinger

En kjennskapsmåling gir et greit øyeblikksbilde av hvor godt befolkingen generelt eller din målgruppe kjenner til din organisasjon eller merkevare. Dette kan gjøres med å stille spørsmålet om kjennskap helt

Les mer »

Merkevaremålinger

Det er i møtet med mennesker et merke får sin mening. Skal du få innsikt i din egen merkevare er det først og fremst mennesker du må forstå. Mennesker har

Les mer »

Omdømmemålinger

Et godt omdømme er en av de viktigeste ressursene en organisasjon besitter. Med et godt omdømme er sannsynligheten større for at tjenestene eller produktene dine blir mer ettertraktet, at kundene

Les mer »

Posisjoneringsundersøkelser

Gjennom en posisjoneringsundersøkelse undersøker vi hvordan din virksomhet eller merkevare blir oppfattet av dine kunder eller potensielle kunder sammenliknet med dine konkurrenter. Respons Analyse har lang erfaring i ulike posisjoneringsundersøkelser

Les mer »