Merkevarer
En solid merkevare eller et godt omdømme er noen av de mest verdifulle ressursene en organisasjon kan besitte. Respons Analyse har lang erfaring med både omdømmemålinger merkevaremålinger og har opparbeidet oss solid kompetanse innen begge fagfelt. Vi leverer standardløsninger og skreddersøm, kvantitativt og kvalitativt og etterstreber alltid at våre funn skal resultere i tiltak som virker.
Ledig stilling som telefonintervjuer
Vi leter etter nye medarbeidere til vår intervjuavdeling i Bergen. Du vil gjennomføre undersøkelser på telefon fra våre lokaler. Stillingstittel: Telefonintervjuer Arbeidsgiver: Respons Analyse

Assosiasjonsmålinger
Hvilke assosiasjoner en kunde har til deg, din organisasjon eller din merkevare kan være svært viktig for deg eller din bedrift. Gjennom å teste dette

Kjennskapsmålinger
En kjennskapsmåling gir et greit øyeblikksbilde av hvor godt befolkingen generelt eller din målgruppe kjenner til din organisasjon eller merkevare. Dette kan gjøres med å

Merkevaremålinger
Det er i møtet med mennesker et merke får sin mening. Skal du få innsikt i din egen merkevare er det først og fremst mennesker

Omdømmemålinger
Et godt omdømme er en av de viktigeste ressursene en organisasjon besitter. Med et godt omdømme er sannsynligheten større for at tjenestene eller produktene dine

Posisjoneringsundersøkelser
Gjennom en posisjoneringsundersøkelse undersøker vi hvilke posisjon du eller din merkevare har mot dine konkurrenter. Gjennom å måle kjennskap, kunnskap og sammenligne din merkevare eller