Marked, PR og kommunikasjon

Om du skal iverksette en kampanje, måle effekt, etterspørsel eller rett og slett bare skape blest om deg eller din organisasjon, har vi de rette verktøyene og den rette kompetansen for å hjelpe deg med å nå dine mål.

Vichy annonse på en togstasjon

Annonsetester

En vellykket kampanje kan stå og falle på om du velger riktige virkemidler for å nå akkurat ditt publikum. Ofte vil man på slutten av en prosess stå igjen med

Les mer »
Person med tatovering holder en utklippstavle med designidéer

Designtester

Et godt design kan være det som skiller deg fra konkurrentene dine og tar deg til neste nivå både som merkevare og når det gjelder inntjening. Å vite hvilke design

Les mer »
Gruppe med folk som smiler og klemmer hverandre

Effektmålinger

Mål effekten av dine tiltak slik at du kan være sikker på at du nådde den rette målgruppen med det rette budskapet. Det kan være vanskelig å vite om kampanjen,

Les mer »
Dame som snakker i en megafon

Kampanjemålinger

En vellykket kampanje kan stå og falle på om du velger riktige virkemidler for å nå akkurat ditt publikum. Ofte vil man på slutten av en prosess stå igjen med

Les mer »
Gruppe med folk som jobber sammen rundt et bord

Kampanjesjekk

Kampanjer er i dag et vanlig virkemiddel når man driver en bedrift, en forening eller en organisasjon. En vellykket kampanje kan lede til økt trafikk, økt kunnskap, økning i salg

Les mer »
Ung gutt skriker inn i en studiomikrofon

Kommunikasjonsutvikling

For å utvikle et budskap som resonnerer med målgruppen kan testing underveis i prosessen være et nyttig verktøy. For å utvikle et budskap eller nå frem med en historie er

Les mer »
To rådgivere jobber sammen ved et bord

Markedsundersøkelser

Å gjennomføre markedsundersøkelser er en av de mest effektive måtene å ta pulsen på markedet. Ved å gjennomføre markedsundersøkelser tilegner du deg informasjon og tryggheten du trenger til å ta

Les mer »
Gruppe med folk som jobber på et prosjekt sammen

Pretester og posttester

Hvordan kan du måle effekten av en reklamekampanje eller en markedsaktivitet? Pre – og posttester har som formål å gi deg svar på om dine markedstiltak har fungert eller ikke,

Les mer »