Marked, PR og kommunikasjon

Om du skal iverksette en kampanje, måle effekt, etterspørsel eller rett og slett bare skape blest om deg eller din organisasjon, har vi de rette verktøyene og den rette kompetansen for å hjelpe deg med å nå dine mål.

Annonsetester

En vellykket kampanje kan stå og falle på om du velger riktige virkemidler for å nå akkurat ditt publikum. Ofte vil man på slutten av en prosess stå igjen med

Les mer »

Designtester

Et godt design kan være det som skiller deg fra konkurrentene dine og tar deg til neste nivå både som merkevare og når det gjelder inntjening. Å vite hvilke design

Les mer »

Effektmålinger

Mål effekten av dine tiltak slik at du kan være sikker på at du nådde den rette målgruppen med det rette budskapet. Det kan være vanskelig å vite om kampanjen,

Les mer »

Kampanjemålinger

En vellykket kampanje kan stå og falle på om du velger riktige virkemidler for å nå akkurat ditt publikum. Ofte vil man på slutten av en prosess stå igjen med

Les mer »

Kampanjesjekk

Kampanjer er i dag et vanlig virkemiddel når man driver en bedrift, en forening eller en organisasjon. En vellykket kampanje kan lede til økt trafikk, økt kunnskap, økning i salg

Les mer »

Kommunikasjonsutvikling

For å utvikle et budskap som resonnerer med målgruppen kan testing underveis i prosessen være et nyttig verktøy. For å utvikle et budskap eller nå frem med en historie er

Les mer »

Markedsundersøkelser

Å gjennomføre markedsundersøkelser er en av de mest effektive måtene å ta pulsen på markedet. Ved å gjennomføre markedsundersøkelser tilegner du deg informasjon og tryggheten du trenger til å ta

Les mer »

Pretester og posttester

Hvordan kan du måle effekten av en reklamekampanje eller en markedsaktivitet? Pre – og posttester har som formål å gi deg svar på om dine markedstiltak har fungert eller ikke,

Les mer »