Marked, PR og kommunikasjon
Om du skal iverksette en kampanje, måle effekt, etterspørsel eller rett og slett bare skape blest om deg eller din organisasjon, har vi de rette verktøyene og den rette kompetansen for å hjelpe deg med å nå dine mål.
Ledig stilling som telefonintervjuer
Vi leter etter nye medarbeidere til vår intervjuavdeling i Bergen. Du vil gjennomføre undersøkelser på telefon fra våre lokaler. Stillingstittel: Telefonintervjuer Arbeidsgiver: Respons Analyse

Annonsetester
En vellykket kampanje kan stå og falle på om du velger riktige virkemidler for å nå akkurat ditt publikum. Ofte vil man på slutten av

Designtester
Et godt design kan være det som skiller deg fra konkurrentene dine og tar deg til neste nivå både som merkevare og når det gjelder
Effektmålinger
Mål effekten av dine tiltak slik at du kan være sikker på at du nådde den rette målgruppen med det rette budskapet. Det kan være

Kampanjemålinger
En vellykket kampanje kan stå og falle på om du velger riktige virkemidler for å nå akkurat ditt publikum. Ofte vil man på slutten av
Kampanjesjekk
Kampanjer er i dag et vanlig virkemiddel når man driver en bedrift, en forening eller en organisasjon. En vellykket kampanje kan lede til økt trafikk,

Kommunikasjonsutvikling
For å utvikle et budskap som resonnerer med målgruppen kan testing underveis i prosessen være et nyttig verktøy. For å utvikle et budskap eller nå
Markedsundersøkelser
Å gjennomføre markedsundersøkelser er en av de mest effektive måtene å ta pulsen på markedet. Ved å gjennomføre markedsundersøkelser tilegner du deg informasjon og tryggheten
Pretester og posttester
Hvordan kan du måle effekten av en reklamekampanje eller en markedsaktivitet? Pre – og posttester har som formål å gi deg svar på om dine