Kunder, forbruker og shopping

Hvem er kunden din? Hvem er konkurrentene dine? Hva er deres styrker? Hvor er dine svakheter? Dette er bare noen av spørsmålene vi har hjulpet våre kunder med å få klarhet i. Om du ønsker en kundeundersøkelse, konkurrentanalyse eller å gjennomføre mystery shopping er vi klare til hjelpe deg.

Man og dame smiler til hverandre

Brukervennlighetstester

God funksjonalitet kan være det som skiller deg fra konkurrentene dine og tar deg til neste nivå både som merkevare og når det gjelder inntjening. Brukervennlighetstester – også kalt usability

Les mer »
Ung dame i shoppingsenter i rødt og blått filter

Forbrukerundersøkelser

Respons Analyse gjennomfører forbrukerundersøkelser både mot brede målgrupper (befolkningen generelt) og mot helt spesifikke målgrupper (eksempelvis småbarnsforeldre), avhengig av hvilken målgruppe produktet eller tjenesten har.   Hva er forbruk?   Forbruk er

Les mer »
Barn gjør seg klare til å løpe på bane

Konkurrentanalyser

Fremtiden til din bedrift er ikke bare avhengig av egne evner, men også av dine konkurrenters adferd i det marked du opererer i. Kan man mer om konkurrentene er man

Les mer »
Kunder i et shoppingsenter

Kundeadferdsanalyse

En kundeadferdsanalyse gir deg kunnskap og forståelse om forbrukernes kjøps- og kundeatferd. Både på individnivå og som del av en gruppe. Gjennom en kundeadferdsanalyse danner man seg et bilde av

Les mer »
To personer diskuterer sammen

Kundereiseundersøkelse

Når en kunde kjøper produktet eller tjenesten din, er den transaksjonen bare toppen av et isfjell som i bunn og grunn er en reise som skapes av alle øyeblikkene som

Les mer »
Kunde og resepsjonist snakker sammen i resepsjonen

Kundeundersøkelser (KTU)

De fleste foretak er konkurranseutsatte, og for å vinne og beholde kunder er det derfor avgjørende å forstå kundenes behov og hvordan du som leverandør imøtekommer disse. Kundeundersøkelsen gir deg

Les mer »
Folkemengde sett ovenfra

Områdeundersøkelse

Hvem er kunden din? Hvem er ikke kunde hos dere? Blir markedsføringen lagt merke til? Hva er viktig for kundene dine? Hvorfor handler ikke «alle» i nærområdet hos deg? Hva

Les mer »
Personer holder fire store puslespill brikker

Segmenteringsundersøkelser

Ved segmenteringsundersøkelser deler man et marked i delmarkeder av forbrukere som har felles behov og prioriteringer for så å utvikle og implementere strategier for kommunikasjon og påvirkning. Hva er markedssegmentering?

Les mer »
Familie i rulletrapp på shoppingsenter

Sentermålinger

Ved å måle kundenes opplevelse av kjøpesentret ditt vil du kunne avdekke hva kundene dine er fornøyde med – og hvor det er rom for forbedring. En sentermåling går ut

Les mer »
Ung dame på mobilen i shoppingsenter

Shopper-undersøkelser

Shopper-undersøkelser gir deg innsikt i hva som foregår i kjøpskanalene, hvordan det foregår og ikke minst, hvorfor det som skjer, skjer. God shopperinnsikt gir din virksomhet vekstmuligheter.  Vi har shopper-undersøkelser

Les mer »