Kundereiseundersøkelse

Når en kunde kjøper produktet eller tjenesten din, er den transaksjonen bare toppen av et isfjell som i bunn og grunn er en reise som skapes av alle øyeblikkene som fører til og følger kjøpet. Alle elementene i denne reisen utgjør til sammen kundereisen.

Dersom du kan identifisere de enkelte kontaktpunktene din kunde møter kan du optimalisere de positive opplevelsene kunden får i sitt møte med deg. En kundereise vil typisk bestå av flere punkter og det kan være stor variasjon i hvilke det dreier seg om, alt ettersom hvilken bransje eller hva slags organisasjon du er.

Den vanligste kundereisen kan grovt sett deles inn i det som skjer før transaksjonen for eksempel ved at kunden ser en annonse for produktet ditt, det som skjer under transaksjonen for eksempel at kunden er inne i butikken eller inne på nettstedet ditt og det som skjer etter transaksjonen som for eksempel produktstøtte eller evaluering.

Respons Analyse har hjulpet mange kunder med å identifisere sine kontaktpunkter og evaluere de slik at kundereisen kan optimaliseres og gjøres så smidig som mulig. Gjennom våre analyser og anbefalinger gjør vi deg trygg på at dine kunder får den beste opplevelsen.

Deling:

Vil du vite
mer om dette?
Kontakt meg!