Områdeundersøkelse

Hvem er kunden din? Hvem er ikke kunde hos dere? Blir markedsføringen lagt merke til? Hva er viktig for kundene dine? Hvorfor handler ikke «alle» i nærområdet hos deg? Hva er dere dyktige på? Hvem er konkurrentene dine?

Dette er spørsmål mange bedrifter innen varehandelen ønsker svar på, og en områdeundersøkelse i ditt nærområde vil gi deg både kunnskap om mulighetene i lokalområdet, og skaffe deg innsikt og fortrinn i markedet, og gi deg mer valuta for markedsføringsbudsjettet!

Vi foretar også en driveranalyse av de innsamlete dataene, som vil avdekke hvilke drivere som er de sterkeste og svakeste på den totale tilfredsheten, og får fram hvilke områder man bør legge inn ekstra innsats for forbedring.

Undersøkelsen gjennomføres på telefon til et representativt utvalg i det definerte markedsområdet.

Deling:

Vil du vite
mer om dette?
Kontakt meg!