Kunder, forbruker og shopping
Hvem er kunden din? Hvem er konkurrentene dine? Hva er deres styrker? Hvor er dine svakheter? Dette er bare noen av spørsmålene vi har hjulpet våre kunder med å få klarhet i. Om du ønsker en kundeundersøkelse, konkurrentanalyse eller å gjennomføre mystery shopping er vi klare til hjelpe deg.
Ledig stilling som telefonintervjuer
Vi leter etter nye medarbeidere til vår intervjuavdeling i Bergen. Du vil gjennomføre undersøkelser på telefon fra våre lokaler. Stillingstittel: Telefonintervjuer Arbeidsgiver: Respons Analyse

Brukervennlighetstester
God funksjonalitet kan være det som skiller deg fra konkurrentene dine og tar deg til neste nivå både som merkevare og når det gjelder inntjening.

Konkurrentanalyser
Fremtiden til din bedrift er ikke bare avhengig av egne evner, men også av dine konkurrenters adferd i det marked du opererer i. Kan man

Kundeadferdsanalyse
En kundeadferdsanalyse gir deg kunnskap og forståelse om forbrukernes kjøps- og kundeatferd. Både på individnivå og som del av en gruppe. Gjennom en kundeadferdsanalyse danner

Kundereiseundersøkelse
Når en kunde kjøper produktet eller tjenesten din, er den transaksjonen bare toppen av et isfjell som i bunn og grunn er en reise som

Kundeundersøkelser (KTU)
De fleste foretak er konkurranseutsatte, og for å vinne og beholde kunder er det derfor avgjørende å forstå kundenes behov og hvordan du som leverandør

Områdeundersøkelse
Hvem er kunden din? Hvem er ikke kunde hos dere? Blir markedsføringen lagt merke til? Hva er viktig for kundene dine? Hvorfor handler ikke «alle»

Segmenteringsundersøkelser
Ved segmenteringsundersøkelser deler man et marked i delmarkeder av forbrukere som har felles behov og prioriteringer for så å utvikle og implementere strategier for kommunikasjon

Sentermålinger
Ved å måle kundenes opplevelse av kjøpesentret ditt vil du kunne avdekke hva kundene dine er fornøyde med – og hvor det er rom for