Søk

Om oss

Respons Analyse er et av de største fullservice analysebyråene i Norge, og tilbyr et bredt spekter av produkter og tjenester. Respons er lokalisert i både Bergen og Oslo, og omfatter omlag 20 personer med bred faglig bakgrunn, noe som sikrer

Les mer

Mystery e-mailing og chatting

Mystery e-mailing og chatting er en versjon av mystery shopping hvor shopperen istedenfor å ha fysisk kontakt med ansatte, utfører oppgavene sine via bedriftens webside / chattefunksjon eller som maildialog på e- post Shopper opptrer som en helt vanlig kunde

Les mer

Butikksjekk

Butikksjekk skiller seg fra mystery shopping ved at man stort sett ser etter at fysiske ting er på plass i butikken, som prissetting, kampanjer, lagerbeholdning, produktplassering, personalets uniformering og skiltbruk etc. Her får man gode tilbakemeldinger på om butikken er

Les mer

Mystery shopping

Ønsker du å finne ut av hvordan din bedrift fremstår i møte med kunden? Mystery Shopping gir ledere et godt arbeidsverktøy for å motivere ansatte, forbedre kundeopplevelsene og på sikt øke omsetningen. Hva er mystery shopping? Mystery shopping går ut

Les mer

Ekspressundersøkelser på SMS

Ofte erfarer vi at våre kunder kan få et hasteoppdrag eller får ett akutt behov for et velfundert beslutningsgrunnlag. Da kan en rask SMS undersøkelse være midt i blinken. SMS-undersøkelsene gir deg lynrask avklaring på dine problemstillinger. Ved korte undersøkelser

Les mer

Personlig intervju (CAPI)

Dersom man trenger å nå bestemte målgrupper på bestemte steder eller foreta analyser av en handlesituasjon, er personlige intervju den mest treffsikre metoden. Det samme gjelder dersom man skal ha smakstesting, brukstesting og liknende. Den direkte og personlige kontakten med

Les mer

Hvis du vil vite
mer om dette,
kontakt oss!