Innsiktsfilm

Innsiktsfilm handler om å fange inn og formidle. Hos Respons Analyse elsker vi den muligheten innsiktsfilm gir til å levendegjøre funnene vi har gjort. Du som kunde får oppleve hvordan en god researchfilm på bare få minutter kan gi deg favnen full av viktige aha-opplevelser. Fanget i øyeblikket. Formidlet så engasjerende og presist det lar seg gjøre, i et format som er som skapt for å deles med et helt team.

En researchfilm kan klippes sammen av klipp fra blant annet mobiletnografi, fokusgrupper, dybdeintervju og hjemme-hos etnografi. Her kan vi filme folks diskusjoner og refleksjoner i garasjen, ved kjøkkenbenken, i møterommene, på arbeidsplassen eller foran TVen.

En researchfilm kan brukes når du vil engasjere, når du vil nå folks motivasjon og når vil ha noe kortfattet som favner stort. Et bilde sier mer enn tusen ord, men researchfilm er en historie fra begynnelse til slutt.

 

Respons Analyse har gjennom the Moods way utviklet ulike typer kvalitative teknikker som kan benyttes som effektive verktøy i forskjellige grupper og intervjuer. Les mer om de mest populære teknikkene her.

Deling:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin




Vil du vite
mer om dette?
Kontakt meg!