Test-O-Rama (mentometer)
Når nye ideer skal testes på forbrukere ønsker vi å gi deg mer enn et «ja» eller «nei». Med vår hybride teknikk Test-O-Rama når du ut til mange respondenter, samtidig som vi sørger for at du også får et hvorfor og en bredere forståelse av hva du kan endre eller justere før du går videre.
- Metoder
- Semi-kvantitative metoder
- Test-O-Rama (mentometer)
Test-O-Rama passer både for konseptutvikling, film og serieutvikling, nye produkter, reklame, kommunikasjon, casting, pakninger og smaksprøver. Dette er grupper fra 12-120 personer. Størrelsen på gruppen bestemmer hvor mye i dybden vi har mulighet til å nå. Vi benytter oss av et intuitivt innsamlingsverktøy slik at vi umiddelbart ser tallfordelinger knyttet til liking . Test-O-Rama kan også følges opp med påfølgende minigrupper eller ordinære fokusgrupper, hvor deltakere fra Test-o-Rama plukkes ut for å grave enda dypere i forbrukerens tanker og ønsker.