Kampanjesjekk

Kampanjer er i dag et vanlig virkemiddel når man driver en bedrift, en forening eller en organisasjon. En vellykket kampanje kan lede til økt trafikk, økt kunnskap, økning i salg eller økt bevissthet rundt et viktig tema.

For å sørge for at en kampanje gjennomføres på en mest mulig vellykket måte er det viktig at utføringen og implementeringen går sømløst. Dette kan man selv sjekke ved å utføre en kampanjesjekk.

En kampanjesjekk gjennomføres ved at man inspiserer kampanjen og de forskjellige delene en kampanje består av. Dette kan for eksempel gå ut på å sjekke produkteksponering, pris- og produktinformasjon, de ansattes kunnskap om et produkt eller om reklameplakatene er plassert som de skal.

Det er ingen hemmelighet at en vellykket kampanje krever god planlegging og god implementering. Men det er også viktig å ha god kontroll underveis. Hos Respons Analyse hjelper vi deg med dette slik at du kan bli trygg på at kampanjen din skal bli en suksess.

Deling:

Vil du vite mer
om dette? Kontakt meg!

Deling:

Vil du vite mer
om dette? Kontakt meg!

Melding til Camilla Løkting