cropped-logo_rosa_transparent-1.png

Seniorbus – til eldre på nett

Dagens eldre er ikke som tidligere generasjoner av eldre. De har høyere kjøpekraft, de reiser mer og har andre forbruksvaner og holdninger enn tidligere generasjoner.

Dette gjør denne gruppen til en svært interessant målgruppe for markedsundersøkelser.

Nå kan denne kjøpesterke målgruppen nås på en rimelig og enkel måte gjennom Respons Analyses månedlige Seniorbus – en «spleiseundersøkelse» kun mot eldre, med spørsmål om ulike temaer fra forskjellige oppdragsgivere.

Seniorbussen gir svar fra 1.000 personer i alderen 65+ fra Responspanelet (alternativt 500 personer fra Oslo og Viken).

Resultatene brytes som standard ned på kjønn, alder, region, personinntekt, husstandsinntekt, yrkesaktivitet og fysisk form.

Har du behov for en rask undersøkelse eller har du bare noen få spørsmål du ønsker å få svar på gjennom web, men til personer i alle aldre?

Da kan en vanlig Omnibus-undersøkelse være løsningen for deg!

Deling:

Vil du vite mer
om dette? Kontakt meg!

Deling:

Vil du vite mer
om dette? Kontakt meg!